S1, E5: Driver Izumi Murata always cuts her lines close. Nagisa Suzuki desperately tries to keep up with her fierce driving. Their master-and-servant relationship continues even while they're driving. Izumi and Nagisa have been in the same class since kindergarten, and Nagisa has always been Izumi's follower. Izumi notices when Nagisa's mental state begins to change. When Izumi herself realizes what's happening, she is at a loss.