Part #02: Awesome for the First Time!
S1, E2: Langa, winning the beef against Shadow, turns out to be experienced in snowboarding. As he gains attention in the "S" community as the mysterious rookie, Langa wants to feel the tingling sensations felt during the beef again and decides to learn skating from Reki. Langa is bewildered with the differences from snowboarding, but thanks to Reki, he learns of the fun of skating and its infinite possibilities.