Сезон 1, серия 3: As Langa quickly improves, MIYA the 7th grader and candidate for the Japanese national team challenges him to a beef. Reki's worries aside, Langa accepts the beef. MIYA's high-level skating skills overwhelm the pair. Reki, who keeps Langa company during practice for his sake, notices something. And the time for the beef against MIYA arrives. What Reki entrusts Langa with is...