Part #04: Adam, the Matador of Love
S1, E4: ADAM, a legendary skater and the creator of "S" appears in front of Langa after his victory over MIYA. Reki challenges ADAM to a beef when he insults MIYA, and ADAM accepts on the condition that he gets to race against Langa, as well. MIYA teaches Reki a difficult skate trick that might help him win this reckless challenge. After intense training with his friends, Reki's beef against ADAM finally begins!