Part #05: Passionate Dancing Night!
T1, E5: Reki suffers heavy injuries in his beef against ADAM. Now, Langa must go on a beef against ADAM. Reki doesn't want to feel what he has in the past and tells Langa to stop, but Langa's strong determination is unwavering. Reki and Langa seek out Cherry blossom and JOE to hear more stories about ADAM. There, a tactical meeting in order to win against ADAM is held. Will Langa be able to defeat ADAM's impregnable Love Hug?