Part 1: The Body in the Snow
S1, E1: When Det. Chris Loudon re-opens the cold case murder of a 16-year-old from 1976, DNA leads him to a suspect who photographed naked young women and was suspected of rape. When he finds a box of the photos, Loudon wonders if these were his victims.