시즌 1, 에피소드 1: Amazon Music presents La Cuna del Dembow, a multi-part documentary that tells the untold story of the sound that was born in the barrios of the Dominican Republic and is taking over the world, featuring interviews with Rochy RD, Farruko, Chimbala, Kiko el Crazy, Bulin 47, La Materialista, and many more artists.