시즌 1, 에피소드 1: An in-depth, behind-the-curtain look at one of the most elite fighting forces in the world. Part 1 takes us through the incredible history of the SEAL's predecessors in WWII and Korea--the underwater demolition teams that helped secure the beaches of Normandy and the Pacific.