Stalin: Part 1
S1, E1: June 1941. Hitler has thrown himself into a fight to the death against Stalin. Two decades earlier, in 1917, Joseph Jughashvili from Georgia is a member of Lenin's Bolshevik Party, who has just seized power in Russia. The country is torn by civil war.