S1, E1: The Wagatha Christie trial, the biggest celebrity story of the decade, captivated the nation. Coleen, a sixteen-year-old from Liverpool, has her romance with rising football sensation Wayne Rooney ignite a media frenzy. In 2017, her private Instagram posts were leaked to The Sun, betraying her trust. Coleen, like a master detective, sets an ingenious trap to catch the perpetrator red-handed. She unveils her masterstroke, unmasks the culprit, and a story of love, deception, and justice unfolds.