S1, E1: In the 1960s Cosby is collecting accolades for his comedy, breaking barriers for Black stunt performers and finding his own ways of participating in the nation’s sexual liberation and civil rights movement. All the while, he allegedly begins exploiting his power. How do we reconcile everything we knew and loved about Bill Cosby with what we now know? Series premiere.