S1, E1: Jared Fogle weighs a life-threatening 425lbs, then he invents his own unique diet and loses 200lbs eating only Subway sandwiches. The company makes him their spokesperson catapulting him to stardom, but behind his lovable facade lurks a dangerous secret.