S1, E1: Eddie Mottram is leaving prison, having served his sentence for murder. But has he learned his lesson, and is he safe to release back into the community? Probation officer Paula Radnor is tasked with managing Eddie as he settles back into life on the outside. But with her chequered history, is she up to the task?