Part 2: A World of Uncertainty
S1, E2: As the theories on quantum mechanics begin to take shape, the 1927 Solvay Conference becomes a battleground for new scientific ideas. The world’s most brilliant minds, including Einstein and Bohr, try to crack the nature of the subatomic world. Join Brian Greene in exploring this fascinating period.