Part 2 Blazing Chivalry and Justice in Kabuchika
S1, E3: Nodoka Matsumoto of the Eight Imperial Ninja and Kousei Yuzawa of the Eight Gokudo of Destruction are locked in a deadly battle in Kabuchika, once an underground Kabukicho club. Who will survive the clash?! Rushing to aid Nodoka, Shinoha encounters young gokudo member Keisuke. Keisuke has never killed before, and Shinoha intends to spare him, but Keisuke's resolve forces Shinoha to act.