Part 2: The Three Drinkers Return
시즌 1, 에피소드 5: Unable to stay away for long, Colin, Aidy and Helena head back up to Scotland to replenish their whisky stocks and discover more that the country has to offer. From enjoying the peace (and whisky) of Jura, where George Orwell wrote his last masterpiece, to visiting Campbeltown and discovering its rich whisky history, The Three Drinkers are back with a - freezing cold - splash!