S1, E2: Convicted murderer Eddie Mottram claims he is an innocent man, but probation officer Paula does not want to hear it. Eddie's life is desperately spiraling downwards, and the only person that can help him is Paula. With her job on the line, Paula has to decide whose skin she is going to save: her own, or Eddie's?