Сезон 1, серия 2: Wayne's new job takes Coleen to America leaving her longing for her family and turning to social media for a lifeline. While scrolling through Instagram, Coleen unearths a hidden feature: controlling who can see her private posts. She crafts an ingenious plan to unearth the culprit, slyly excluding everyone who can see her posts except one… Rebekah Vardy. She plants fake juicy stories, ensuring only Rebekah sees them. Some land in The Sun, igniting chaos!