Part 3 The Great Burial of Love #1
S1, E4: Both burning with hatred in the aftermath of Kabuchika, Shinoha and Kiwami take a spontaneous nighttime drive. They learn of each others' loss while discussing Flash Princess and make an inspiring pledge to each other... Charismatic figures from each side, the Cursed Blood Ninja Brothers and the gokudo's bosozoku "god," each rally their troops. There's no running from this deadly battle of fate!