S1, E3: On 8th October 1941, Stalin issued a secret order forming a female aviation unit. Known later as the 46th "Taman" Guards Night Bomber Aviation Regiment. A unit like this had never existed before. The most highly decorated female unit in the Soviet Air Force, each pilot had flown over 1000 missions by the end of the war with twenty-three pilots awarded the Hero of the Soviet Union.