S1, E3: As tensions boil, a revolution brews among the teams united in their fight against unjust rule changes and an inequitable distribution of wealth. Threatening to start their own series, they challenge the established order of Formula 1. Amid this turmoil, Jenson faces a devastating setback. His car proves ill-suited for the cooler weather, leading to a series of poor performances. As Jenson's confidence wavers, his championship aspirations hang in the balance, opening the door for rival drivers to seize the opportunity and challenge for the title. Tensions escalate within Brawn GP itself as Jensen’s teammate emerges as a formidable contender. With rival teams investing in developing faster cars, Brawn GP finds itself outmatched, desperately clinging to their fading championship dreams.