Сезон 1, серия 4: The Brawn team's luck has run dry, and not all goes well during the Japanese Grand Prix. Red Bull dominates and exhibits an unmatched speed on the track. As the pivotal race in Brazil looms, Jenson's grip on the championship is slipping away, with teammate Rubens Barrichello and Red Bull's Sebastian Vettel envisioning victory. Jenson faces a challenging qualifying session. With everything on the line, the championship-deciding race becomes a thrilling battle between three drivers. As the engines roar and the tension reaches its peak, watch as Jenson and his rivals push themselves to the absolute limits in a relentless pursuit of victory. Supported by his father, genius strategy and extraordinary driving can Jenson transform this nightmarish scenario into a remarkable fairy tale ending.