시즌 1, 에피소드 4: Time is running out in England for Rachel and Jon. Jon takes Rachel on a romantic trip to Tintagel Castle, where he has a big surprise planned. Then, their happiness is derailed when Rachel learns about yet another secret Jon has been keeping from her.