Сезон 1, серия 5: As they prepare to leave for the Dominican Republic, Chantel is put off when Pedro explains it's part of his culture to bring numerous expensive gifts for his mom and sister. Later, the families clash when Pedro's mom invites Chantel's family to dinner.