The Dreamer - Becoming Karen Blixen Part 6
S1, E6: Out Of Africa is hailed as ‘Book of the Month’ in America just like her first book. Back home in Denmark, Karen is hailed at the publishing house Gyldendal. Meanwhile, Mother Ingeborg falls ill.