Part Four
Сезон 1, серия 4: A detailed account of what happened the night of the murders is revealed, including details from the eyewitness. The biggest remaining question is, who was the killer’s target, and why? A potential motive emerges, as the delayed trial looms in the distance. The University, friends, and families are attempting to move forward and reclaim the narrative about how the victims should be remembered.