Part IV
시즌 1, 에피소드 4: Joe learns his fate after his court date, while Billy meets Taylor's boyfriend. Karina's relationship with Paulie comes to a head. Dennie starts to pursue getting in touch with her biological father and CP decides to get serious about his future.