Part One: Perception
S1, E1: Don and Mimi Galvin's dream of raising a picture-perfect family in Colorado Springs is thwarted as their eldest son, Donald, begins to act strangely. What starts as sibling rivalry and bullying develops into a series of bizarre, unexplainable rituals.