시즌 1, 에피소드 1: To many observers, the story of the crime of the century is a story that began the night Nicole Brown Simpson and Ronald Goldman were brutally murdered outside her Brentwood condominium. But to truly grasp the significance of what happened not just that night, but the epic chronicle to follow, one has to travel back to much different, much earlier origin points.