Сезон 1, серия 1: On the mountainous, nerf-herding planet of Fennesa, two brothers, Sig and Dev Greebling, have their lives turned upside-down when they accidentally remove The Cornerstone of the entire galaxy, causing everything and everyone in it to completely change.