Particles and Waves: The Quantum World
S1, E3: Follow one of the strangest turns in modern science: the discovery of the paradoxical world of light, which spawned the theory of quantum mechanics. Discover how light and matter behave as both particles and waves, and look at evidence for this curious feature of the quantum world.