Partners in Crime
S1, E6: To help a former client whose life has been destroyed by identity theft, Shade and Angie go undercover in the world of speed dating to expose a con artist who preys on lonely hearts. Meanwhile, Shade receives unsolicited romantic advice from Angie, Jules and Don on how to break out of his romantic slump. Just when Shade is about to throw in the dating towel, he meets the charming Sylvie, who might just be the woman he needs.