Partners in Danger, Chapter 7: The Vampire Queen
S4, E7: Blade returns to stop his mother, the Vampire Queen. She tries convince Morbius to reveal his knowledge of the Neogenic Recombinator. When he does, she uses it to create more vampires. She is eventually stopped by Spider-Man, Black Cat, Morbius, and Blade. The Black Cat decides to then leave Spider-man to fight alongside Morbius and Blade.