Partners in Danger, Chapter 8: Return of the Green Goblin
S4, E8: Harry Osborn follows his father's footsteps and becomes the new Green Goblin in an effort to kill Spider-Man. Meanwhile, the Punisher seeks to find out if Peter Parker knows where Mary Jane Watson is. In the end, "Mary Jane" is back, but she can't remember what happened to her at the last fight with the first Green Goblin.