Party Beneath the Moonlight
S2, E25: After the battle in Limia, Makoto returns to the demiplane where he is welcomed by Tomoe, Mio and the residents of the demiplane. After a short celebration Makoto returns to Rotsgard to wipe out the remaining mutants, ending the days-long turmoil.