Party Houses
S1, E4: Kate explores a multi-award-winning, world-class party house on the Mornington Peninsula with minimalist architect Robin Williams. Cam discovers a private disco in an exclusive rainforest retreat owned by a legendary rock ‘n’ roll producer.