Party on Wreck Street
시즌 1, 에피소드 5: Richard, Aaron, and the crew of Gas Monkey Garage share some of the craziest viral videos. An exploding whale makes a huge mess, a roof-to-truck jumper hits the ground instead, and a driver walks away unharmed from one of the most gnarly race car crashes.