Party Time
S1, E7: Michelle throws a fundraising party for the charter school while Brett enters a new state of mind at Linda's house. Still at odds with Alex, Tina struggles with her bouncy-castle business; later, a conversation with Larry makes her rethink the future. Brett has a chat with David and an honest conversation with Michelle.