Passage, Part 2
S2, E9: While continuing on a mission to take control of six nuclear warheads, Sydney and Jack discover where Irinas loyalties lie when she meets up with Gerard Cuvee (Derek de Lint). Meanwhile, Sloane informs the Alliance that Emily may still be alive.