시즌 3, 에피소드 2: Queen Helena, along with her new Lord Chamberlain, devises a plan to secure proof of Prince Liam and Princess Eleanor's paternity. Liam begins a new but complicated relationship, while Jasper and Eleanor look to the past to inspire their future together.