Passion Island
S1, E5: With the addition of Sumire, the Yuigaoka School Idol Club now has 3 members. As they're cooling off from the heat at Kanon's house, they are unexpectedly visited by Sunny Passion, who invites the girls to perform with them at their home, Kozushima.