Past and Presents
시즌 4, 에피소드 2: Will (Eric McCormack) has a fearsome flashback when a former classmate (guest star Adam Goldberg, "Saving Private Ryan") who once tormented him as a kid now joins his law firm as a fellow attorney - and when he resumes his evil childhood harassment, Will is tempted to turn to Nathan (guest star Woody Harrelson) for advice. Meanwhile, Grace (Debra Messing) feels shamed when she gives Nathan a gift that is dwarfed by one from Karen (Megan Mullally). Sean Hayes also stars.