Pasta Wars
S1, E1: In the outer reaches of the galaxy, a mother ship in the shape of a pressure cooker is home to some very strange creatures: space lasagna! Their ambition is to invade Planet Earth. When the space lasagna check out Jon's neighborhood, they run into Odie. They think that all humans are just like him, and decide to invade.