Path of the Unknown
Сезон 1, серия 5: Jahki returns from suspension and seeks revenge on the Reapers in the Finals. Trey realizes that he may not graduate on time. With the NBA draft looming, Amen and Ausar grapple with the reality of being separated for the first time ever.