Patience
Сезон 13, серия 3: When her friend is murdered by a wraith (guest star JON COR) with a taste for psychics, Missouri Moseley (guest star LORETTA DEVINE) enlists the help of Dean and Jody Mills (recurring guest star KIM RHODES) to protect her granddaughter, Patience (guest star CLARK BACKO), who has no idea she shares her grandmother’s trait and could be next on the wraith’s hit list. Meanwhile, Sam continues to work with Jack on learning how to control his powers.