Settlement Pacifier Attic Unsyncing
S3, E1: When the entire Hughes family moves into John and Joan’s home after their kitchen is destroyed, their presence creates chaos for Joan. Also, Matt and Colleen are set to receive a huge monetary settlement from Colleen’s fall off the motel balcony on their wedding night; John tries to get Sophia back on track when she starts misbehaving; Tyler and Clementine make a surprise announcement to the family; and Jen and Greg attempt to persuade Lark to get rid of her pacifier.