Pati's Mexican Table Pati's Texican
S3, E2: Inspired by her years living in Texas, Pati creates a series of dishes that combine her passion for Mexican cuisine and her favorite foods of America's Lone Star State. Her oldest son Alan, who was born in Texas and is fully Tex-Mex, joins her in the kitchen.