Patterns; Voices
S1, E13: A psychiatrist (MALCOLM McDOWELL) tries to cure an obsessive patient (MIGUEL FERRER) but acquires his compulsion instead. / A deaf courtroom artist who can read a guilty detective's mind convinces him to surrender.