S1, E3: The Crevasse: Tom and Noémie fall into a crevasse, triggering a rescue effort. Patty relives her unresolved feelings for Ève, Karen’s late sister, while worrying about Ève’s daughter Violette’s impending childbirth. Revelations about Ève’s death surface, but Patty withholds key details. Julien and Jonathan lighten the mood with comedic missteps.