Paul Nicklen & Cristina Mittermeier: Win or Die
S1, E1: Paul Nicklen and Cristina Mittermeier fell in love while photographing on their first dive together in the Yucatan. They now use their images and millions of online followers to bring about change and protect the oceans. Inspired by Jacques Cousteau, the pair launch a four-year global expedition in the Bahamas, fighting to protect marine life from oil drilling.